English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه:

وزیر اقتصاد برای افتتاح کارخانه فروآلیاژ به کرمانشاه سفر می‌کند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از سفر وزیر اقتصاد به این استان در پنجشنبه هفته جاری (۲۱بهمن ماه) خبر داد و گفت: در این سفر چند طرح از جمله کارخانه فروسیلیکو منگنز در اسلام‌آبادغرب به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر اقتصاد برای افتتاح کارخانه فروآلیاژ به کرمانشاه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، افزود: دیدار با مقامات ارشد استان کرمانشاه و حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به استان کرمانشاه است.

وی با بیان این‌که کارخانه فروسیلیکو منگنز اسلام‌آبادغرب توسط یک سرمایه‌گذار چینی احداث شده‌است، عنوان کرد: برای ساخت این کارخانه ۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده که در مرحله اول ۲۰۰ شغل مستقیم و حدود ۵۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده که غیر از نیروهای فنی که چینی هستند، سایر نیروها از اهالی اسلام‌آباد، دالاهو و سایر مناطق نزدیک به کارخانه می باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، طرح فروسیلیکو منگنز را دومین سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه و اولین سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن دانست و گفت: این کارخانه سالانه ۱۵ هزار تن محصول تولید می‌کند که این تولید ۱۰ درصد از نیاز ۶۴ درصدی کشور به واردات را کاهش می‌دهد و ۳۰ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان این‌که فروسیلیکو منگنز در کارخانه‌های فولادسازی استفاده می‌شود، گفت: این محصول سبب افزایش مقاومت فولاد می‌شود و صنعت خودروسازی کشور نیز از آن بهره‌مند خواهد شد که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه