English

مدیرعامل آبفای استان ایلام خبر داد؛

ایلام بالاتر از میانگین کشوری در حوزه آبرسانی

مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: پیشرفت مطلوب پروژه های جهاد آبرسانی در استان بالاتر از میانگین کشوری است و این از مهمترین اقدامات شرکت در سال جاری بوده است.

ایلام بالاتر از میانگین کشوری در حوزه آبرسانی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری در آیین معارفه قائم مقام شرکت آبفا ایلام بر مانع‌زدایی در زمینه ارائه خدمات پایدار به مشترکین شهری و روستایی تاکید کرد.

وی افزود: جلوگیری از تنش آبی در استان علیرغم کاهش شدیدی بارندگی ها، اجرا و پیشرفت مطلوب پروژه های جهاد آبرسانی در استان که با پیشرفت ۴۰ درصدی از میانگین کشوری که حدود ۲۴ درصد است بسیار بیشتر می باشد از مهمترین اقدامات شرکت در سال جاری بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام بیان داشت: در بحث اربعین با اجرای زیرساخت‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانستیم آب زوار اربعین حسینی را به بهترین نحو تامین نماییم.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های فرهنگی شرکت اشاره کرد و یادآور شد: شرکت آبفای استان امسال هم در بحث فرهنگی فعال بوده و کسب رتبه اول آبفای استان ایلام در دو رشته حفظ و ترتیل قرآن کریم در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو توسط خانم مرضیه پورتیمور جای افتخار دارد.

وی با تاکید بر شفافیت و انضباط مالی، به همکاری و هماهنگی بین بخش‌های مختلف شرکت اشاره نمود و در خصوص لزوم تغییرات و جابجایی نیروی انسانی، خاطرنشان ساخت: تغییرات و جابه‌جایی مدیران در بدنه هر دستگاهی، اجتناب ناپذیر و ضروری است و این موضوع سبب تحول و پویایی در هر مجموعه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام همدلی و همکاری قسمت های مختلف بین شرکت را برای خدماترسانی به مردم که اصلی ترین وظیفه شرکت آب وفاضلاب است ضروری برشمرد و بر حفظ آن تاکید کرد.

گفتنی است؛ در پایین این مراسم رضا محمدرضایی بعنوان قائم مقام شرکت منصوب و از خدمات جعفر حسنی قائم پیشین تجلیل بعمل آمد و همچنین افشین رئیسی بعنوان مدیر تحقیقات شرکت و رسول شهبازی بعنوان حسابرسی داخلی شرکت معارفه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه