English

همزمان با روز ملی پرنده‌نگری صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی مدیران باغ‌های پرندگان کشور در اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری نخستین نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور در اصفهان و به میزبانی باغ پرندگان ناژوان خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی مدیران باغ‌های پرندگان کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی اظهار کرد: در نخستین نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور که برای اولین بار روزهای پنجم و ششم آذرماه در ناژوان اصفهان برگزار خواهد شد، مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان ۱۱ استان کشور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: با بررسی انجام شده از ظرفیت‌های گردشگری مرتبط با پرندگان در کشور، در مجموع ۱۹ باغ پرندگان شناسایی شد که در مرحله نخست ۱۱ مجموعه باغ پرندگان که از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین باغ‌های پرندگان کشور هستند، دعوت به عمل آمد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به هدف‌گذاری بلندمدت این نشست، افزود: انتقال تجربه مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور، اشتراک ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و ایده‌های جذاب، نو و بدیع به سراسر کشور، استفاده از خرد جمعی و بارش فکری برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری مرتبط با باغ‌های پرندگان و نیازسنجی، توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش و اطلاعات کارشناسان باغ از اهداف اولیه این نشست دو روزه است.

وی با بیان اینکه دلیل انتخاب روز ششم آذرماه برای برگزاری این نشست همزمانی این گردهمایی با روز ملی پرنده‌نگری است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور موضوعات، معضلات اساسی و قابل تعامل در بین این مراکز گردشگری بررسی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه