English

همزمان با روز جهانی پرنده صورت گرفت؛

برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی در ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی در ناژوان اصفهان خبر داد.

برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی در ناژوان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید رسول هاشمیان در دیدار با مدیر کل دامپزشکی اصفهان گفت: همزمان با روز جهانی پرنده وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی با همکاری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار می گردد.

هاشمیان اظهار کرد: بنا به درخواست بسیاری از شهروندان و علاقه مندان به پرندگان مجموعه ویدیو های آموزشی نحوه نگهداری و راهکار های مراقبت از پرندگان خانگی در مجموعه طرح ساماندهی ناژوان آماده و منتشرخواهد شد.

وی افزود: مجموعه طرح ساماندهی ناژوان آماده هرگونه همکاری در حوزه های مختلف علمی تحقیقاتی و گردشگری با همکاران و کارشناسان مجموعه اداره کل دامپزشکی است.

این مقام مسئول با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز ناژوان در ایام کرونا افزود: بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان با نظر ستاد کرونای استان اصفهان خواهد بود.

وی با اشاره به تنوع گونه های مختلف پرندگان در این باغ افزود: باغ پرندگان ناژوان اصفهان به عنوان اولین باغ پرندگان کشور، الگوی موفقی برای نمونه های مشابه بوده است .

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: علی رغم ورود ویروس آنفلوآنزای پرندگان در کشور، با اقدامات و محدودیت های ایجاد شده درتردد و مراقبت از پرندگان تاکنون در این مجموعه هیچ علائمی از ابتلای پرندگان به این ویروس مشاهده نشده است.

موحد، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: شرایط مساعد نگهداری، رشد و تکثیر پرندگان مجموعه باغ پرندگان کاملا متناسب با نیازهای طبیعی زیستی از گونه های مختلف پرندگان است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه