English

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبرداد:

رشد ۱۰۰ درصدی بازدید از باغ پرندگان در نوروز ۱۴۰۱

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از افزایش 100 درصدی بازدید از باغ پرندگان واقع در پارک جنگلی ناژوان در نوروز 1401 خبر داد.

رشد 100 درصدی بازدید از باغ پرندگان در نوروز 1401

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز امسال آمار بازدید از باغ پرندگان به نسبت آمار مشابه سال 98 با رشد حدود 100درصدی رو به رو شد.

وی افزود: بعد از ایام نوروز سال 98 مجموعه ناژوان طی دو سال گذشته به دلیل همه گیری بیماری کرونا، میزبان گردشگران و مسافرین نوروزی نبود.

قائلی با اشاره به حضور انبوه شهروندان و گردشگران در مجموعه ناژوان گفت: در بین مراکز گردشگری و تفریحی ناژوان، باغ پرندگان اکنون با دارا بودن 2000 پرنده از 120 گونه مختلف، در صدر آمار بازدید گردشگران و علاقه‌مندان از مجموعه ناژوان قرار دارد و پس از آن به ترتیب مجموعه های آکواریوم، باغ خزندگان، گلخانه گیاهان استوایی و موزه صدف‌ها پربازدیدترین مراکز مجموعه هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امیدواریم در سال 1401 با توجه به پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به همت همکاران مختلف در مدیریت شهر و حوزه گردشگری، شاهد رونق بیشتر و تحول در مراکز گردشگری اصفهان باشیم. 

مدیر طرح ساماندهی ناژوان همچنین یادآور شد: مجموعه باغ پرندگان آمادگی دارد تا میزبانی برای نگهداری و نمایش پرندگان اهدایی شهروندان باشد و این امر مطابق با پروتکل‌های موجود و پس از تایید دامپزشک صورت خواهد گرفت.

باغ پرندگان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه