English

سید مجید امامی در کرمانشاه:

نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی باید در فضای مجازی نظم داده شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست با رسانه‌های کرمانشاه گفت: حین تلاش برای تقویت فرهنگ باید در جهت نظم بخشیدن و هم راستا کردن فضای مجازی با اهداف خود و رسانه‌ های کشوری تلاش کنیم.

نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی باید در فضای مجازی نظم داده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست جمعی از خبرنگاران با اشاره بر تاثیر رسانه‌ها و فضای مجازی بر فرهنگ عمومی کشور، گفت: فضای مجازی با رسانه‌ها و تلاش رسانه ها برای فرهنگ سازی و اهداف ها باید مشترک گردد و هم راستا شود؛ بنابراین تعامل افزایش یافته و چالش فقدان نظارت حل شود سپس نظم بر این فضا حاکم شود.

وی ادامه داد: اهداف ما برای صیانت فضای مجازی تنها حاکم ساختن نظم بر اسن فضاست اما علی‌رغم نبود سوء نیت در رسانه‌ای ها این هدف اشتباها بیان و عرضه گردید و موجب تغییر دیدگاه مردمی گشت.

وی در ادامه با اشاره بر لزوم افزایش فرهنگ کتابخوانی و سینما روی در مردم گفت: بیشترین آمار ما در سینما یبکار رو ها هستند آن هم به حد ۴۰٪ این یعنی ۴۰ درصد مردم در سال یکبار سینما می‌روند باقی اصلا سینما نمی‌روند؛ فرهنگ غنی گره خورده با کتابخوانی و سینما روی است افزایش فرهنگ نباید تنها با گوشی و اینترنت برای افراد مهیا شود.

وی در ادامه با اشاره بر اقدامات صورت گرفته در حوزه کمک به صنعت مد و لباس کشور گفت: سعی داریم تا با دادن کد صنفی در اشتغال زایی طراحان لباس کشور گامی برداریم بعلاوه ثبت آنها در صندوق هنر و اهدای بیمه آنهارا یاری بخشیم؛ همچنین بر همین اساس در همینجا از برگزاری جشنواره های لباس و مد ایرانی در ۱۴ تیر ماه سال جاری خبر می‌دهیم‌.

وی همچنین ادامه داد: اصلی ترین بخش گسرش و طرقی فرهنگ هر شهر مردمان و فعالان همان شهر هستند؛ همچون دیگر شهر ها کرمانشاه نیز نباید منتظر اعلامیه تهران باشد خود باید پیش لازمه‌های رشد صنعت گردشگری خود را در روز ملی کرمانشاه یا همان ۵ مرداد ماه فراهم نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه