English

یعقوبعلی نظری:

توسعه و تعالی جامعه با کار فرهنگی اهمیت خواهد داشت

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مساجد و جمع های کوچک با عاطفه، محور فعالیت های فرهنگی باشند و برنامه های فرهنگی نباید پیچیده و هزینه بر و منوط به اجرا در فرهنگسراها یا اردوگاهها باشد.

توسعه و تعالی جامعه با کار فرهنگی اهمیت خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: در توسعه و تعالی جامعه با کار فرهنگی بسیار اهمیت دارد و توجه به این امور بسیار مهم است و توجه به آنها نباید تحت الشعاع مسایل اقتصادی قرار گیرد.

نظری این سخنان را در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل های انقلابی شهرستان داورزن عنوان کرد و ادامه داد: برای انجام فعالیت های فرهنگی نباید صرفا نگاه به حاکمیت باشد بلکه کارهای فرهنگی ساده و روان، اثر بخشی بیشتری دارد.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: یکی از ظرفیت ها در حوزه  فرهنگ، نیروی انسانی دغدغه مند، انقلابی و ارزشی است که برای نمونه حلقه های صالحین یکی از این موارد است که در حوزه کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارد.

وی در ادامه مطالب خود تصریح کرد: مساجد و جمع های کوچک با عاطفه، محور فعالیت های فرهنگی باشند و برنامه های فرهنگی نباید پیچیده و هزینه بر و منوط به اجرا در فرهنگسراها  یا اردوگاهها باشد.

نظری با توجه به ظرفیت های فرهنگی داورزن متذکر شد: این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) در دروازه ورودی غرب خراسان رضوی قرار دارد که افتخار میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع) نصیب مردمش شده است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ارتقای زیرساخت‌ها در کاهک و مسیرهای دیگر شهرستان داورزن به عنوان ورودی استان در ارائه خدمات به زائران امام هشتم که قدم به این سرزمین مقدس می گذارند اهمیت دارد که باید از سوی نهادهای اداری و با رویکرد مردمی پیگیری شود.

نظری یادآور شد: ایستگاه های صلواتی بین راهی داورزن برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران عبوری حرم مطهر امام رضا (ع) به ویژه در دهه پایانی ماه صفر یکی از ظرفیت ها و افتخارات فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه