English

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری؛

جراحی اقتصاد خونریزی دارد/مسئولین هوای مردم بی‌بضاعت و کم درآمد را داشته باشند

امام جمعه سیریک گفت: جراحی اقتصاد خونریزی دارد و می طلبد که مسئولین هوای مردم بی بضاعت و کم درآمد را در این جراحی داشته باشند.

جراحی اقتصاد خونریزی دارد/مسئولین هوای مردم بی‌بضاعت و کم درآمد را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهارداشت: اهل تقوا دیانت شان قوی است و ریشه های دین شان محکم است به طوری که طوفان های فتنه نمیتواند بر آنها غلبه کنند.

وی  با اشاره به اینکه اهل تقوا رابطه‌ای با تندگویی و بد اخلاقی ندارند و همگان آنان را با روی گشاده و مهربان می بینند افزود: امام صادق(ع) مظهر آیات قرآن است به خصوص آیه ۳۶ سوره نحل که رمز موفقیت ما در همین آیه موجود است، مضمون آیه این است که باید در کنار عبادت خداوند مقابل طاغوت به ایستیم و تن به ذلت ندهیم، در حال حاضر طاغوت برای ما و مسلمین جهان آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه سیریک با بیان اینکه امام صادق(ع) هم دوست خدا و دشمن طاغوت بود و به ما آموخت که در مقابل استبداد بایستیم و تن به خواری ندهیم ادامه داد: زمان امام صادق زمان پوست اندازی طاغوت بود و در آن زمان طاغوت با لباس حق ظاهر شده که میخواست از دشمنان آل محمد انتقام بگیرد اما به یاری خداوند دست‌شان رو شد و موفق نشدند

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) سیاسی بود و برای مسلمین جهان مرز بین حق و طاغوت را مشخص کرد اذعان کرد: این اجحاف است که ما فکر کنیم امام صادق فقط اهل درس و کتاب بوده است و شاگردان سرشناسی را تربیت و تحویل جامعه داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری در ادامه خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه جراحی اقتصاد خونریزی دارد و می طلبد که مسئولین هوای مردم بی بضاعت و کم درآمد را در این جراحی داشته باشند گفت: رئیس جمهور با این اقدام میخواهد اقتصاد را درست کند و جلوی قاچاق و احتکار کالاها را بگیرد، ایشان میتوانست این اقدامات را در دوره آخر رئیس جمهوری خود انجام دهد، ولی در دوره اول دست به این اقدام زد و با آبروی خود جهاد کرد.

وی عنوان کرد: بازاریان و مغازه داران ما بی انصافی نکنند و کالاها را بالاتر از قیمت مصوب نفروشند، دست به احتکار کالا نزنند و در اوضاع بد اقتصادی هوای مردم شهر خود را داشته باشند .

امام جمعه سیریک با اشاره به دهه کرامت، ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(ص) گفت: مسلمانان باید کرامت را از این خانواده الگو بگیرند، کرامت یعنی زبان‌مان را محفوظ نگه داریم و برخوردمان با خانواده و مردم مناسب باشد، از معصیت دوری کنیم و دختران‌مان را معصومه وار بزرگ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه والدین بدانند که سریال های کره‌ای و ترکیه‌ای دیانت دختران را مورد هدف قرار داده است گفت: شبکه های مجازی قصد ضربه زدن و نابودی بنیان خانواده را دارند، مانند سمی نابودگر عمل میکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری با بیان اینکه این شبکه ها که به مراکز معاند متصل اند که به جای فرزندآوری ما را به حیوان آوری سوق می دهدند افزود: در مقابل این ها ما باید با کار فرهنگی آن ها ضد حمله بزنیم و همانند همین کار فرهنگی اخیر با پویش سلام فرمانده که با این پویش تو دهنی محکمی به دشمنان زده شد.

وی در پایان اظهارداشت: روز گذشته شاهد حضور هزاران نفر در ورزشگاه آزادی تهران بودیم که دشمن با دیدن این صحنه جوش و خروش به راه انداخت، کار فرهنگی را نباید رها کنیم و الحمدالله در دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید هستیم که این حضور باعث تقویت معنویت خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه