English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان:

توجه به مقررات ملی ساختمان برای جلوگیری از مخاطرات ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: توجه به مقررات ملی ساختمان برای جلوگیری از مخاطرات در سطح استان ضروری است.

توجه به مقررات ملی ساختمان برای جلوگیری از مخاطرات ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست شورای فنی استان گفت: توجه به مقررات ملی ساختمان برای جلوگیری از مخاطرات ضروری است که در همین راستا باید افرادی که مستقیما در امر ساخت‌وساز، نظارت و اجرا دخیل هستند، به‌صورت جدی پیگیر موضوع باشند.

وی افزود: در اجرای پروژه‌ها و از جمله طرح‌های راه‌سازی توجه به مسائل علمی، تخصصی و فنی الزامی بوده و اجرای بزرگراه نیر - سراب از جمله پروژه‌هایی است که باید مطالعات دقیق و کارشناسی با لحاظ تمام موارد فنی، مسائل اجتماعی، اقتصادی و ژئوپلتیکی در آن انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: انتخاب مسیر امن و دارای مطالعات مهندسی و فنی برای بزرگراه نیر - سراب حائز اهمیت بوده و لازم است این مورد از سوی دستگاه متولی و همکاری مشاور طرح تا ۲ هفته آینده بررسی و تعیین تکلیف شود.

میر جعفریان گفت: چنانچه نکات ایمنی و استانداردهای فنی در پروژه‌هایی که کاربری عمومی دارند، رعایت نشود، مردم می‌توانند پیگیری‌های مربوطه را از طریق دستگاه‌های نظارتی و قضایی انجام دهند.

وی افزود: پروژه‌های اجراشده باید پشتوانه علمی و فنی محکمی داشته باشد و تمامی ارکانی که در امر ساخت‌وساز و نظارت نقش دارند، باید به‌صورت میدانی بررسی‌های لازم را به‌عمل آورند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و ایده‌های ثبت‌شده دانش‌بنیانی در کاهش هزینه‌های اضافی و جلوگیری از تکرار حوادث حائز اهمیت است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه