English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش ملی مسکن تا پایان فروردین ماه در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری در سطح استان آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش ملی مسکن تا پایان فروردین ماه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان گفت: طرح جهش ملی مسکن ، اقدامی جهادی برای خانه‌دار شدن مردم بوده و بهترین فرصت برای خانه‌دار شدن اقشار فاقد مسکن است.

وی افزود: عملیات اجرایی واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود و لازم است با اطلاع‌رسانی به ثبت‌نام‌کنندگان در شهرستان‌ها، زمینه مشارکت آن‌ها با واریز آورده اولیه برای آغاز عملیات اجرایی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح در خصوص تامین زمین و اختصاص تسهیلات با وجود تنگناهای مالی، گفت: همه دستگاه‌های مرتبط و متقاضیان باید با همکاری هم از این فرصت برای رفع مسائل مربوط به تأمین مسکن استفاده کنند.

میرجعفریان می گوید: راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن با همکاری شهرداری‌ها و نظام مهندسی، عملیات اجرایی واحدهایی را که متقاضیان سهم اولیه مشارکت را واریز کرده‌اند، آغاز می‌کنند.

وی گفت: ناهماهنگی در روند صدور مجوزها از سوی دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط مورد پذیرش نبوده و باید با سرعت‌بخشی به روند صدور پروانه‌ها و یا پیش‌پروانه در استان و شهرستان‌ها، اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن تسریع شود.

محبوب حیدری، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به ثبت‌نام ۶۹ هزار و ۲۰۰ نفر در استان برای طرح جهش ملی مسکن، از تایید نهایی ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد در اردبیل و ۷ هزار و ۱۹۶ نفر در سایر شهرستان‌ها تایید شده‌اند.

وی می گوید: تاکنون در کل استان اردبیل یک هزار و ۵۸۰ نفر از تاییدشده‌ها، مبلغ آورده اولیه را واریز کرده‌اند که با توجه به پایین بودن تعداد واریزکننده‌ها، اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها و مرکز استان به ثبت‌نام‌کنندگان برای واریز مبلغ آورده اولیه اهمیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه