English

حمیدرضا عبدی خبر داد:

آغاز عملیات ساخت مجتمع خدماتی رفاهی و تفریحی در اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آغاز عملیات ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی در بزرگراه اردبیل سرعین خبر داد.

آغاز عملیات ساخت مجتمع خدماتی رفاهی و تفریحی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمیدرضا عبدی ، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم ساخت این مجتمع گفت: فاز اول این پروژه شامل بنای اصلی با کاربری پذیرایی - فروشگاهی دارای بخش های خدماتی،آشپزخانه صنعتی، رستوران، فروشگاه صنایع دستی و کافی شاپ است.

وی با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع و در دوفاز طراحی شده با اشاره به اینکه علاوه بر ساختمان اصلی مجموعه دارای 10 سوئیت گردشگری هرکدام به مساحت ۳۶ متر مربع و ساختمان کارکنان می باشد گفت: در این مجموعه ساختمان هلال احمر و تاسیسات مرکزی نیز طراحی شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ در ۹ کیلومتری بزرگراه اردبیل سرعین و ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر سرعین قرار دارد که مسافران و کاربران می توانند از همه امکانات موجود در مسیر بهره مند شوند.

عبدی بهره برداری از ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی را در استان اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی یاد آور شد و افزود: مجموعا ۱۸ مورد مجتمع خدماتی رفاهی و تیرپارک دولتی و بخش خصوصی در حال فعالیت است.

وی از ساخت ۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ مجتمع دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است که از تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل مجموع مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپاک در حال بهره برداری را ۴۸ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد ۲۱ مجتمع نیز در حال استعلام و صدور موافقت اصولی هستند.

عبدی بیان کرد: سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی یک میلیارد تومان درقالب ایجاد راه دسترسی، رمپ های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می کند.

وی گفت: مردم و مسافران عزیز می توانند هرگونه پیشنهاد و شکایات خود از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را به شماره پیام کوتاه 30007070 و 3000141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ارسال کنند.

سرمایه گذار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر نیز با بیان اینکه این مجتمع سال ۱۴۰۳ به بهره برادری کامل خواهد رسید گفت: برای احداث این مجتمع بیش از ۵۶ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

هوشیار عزیزی که از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان است با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیـل و هم چنین تلاش های استاندار اردبیل گفت: در راستای تحقق فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تولید و اشتغال آفرینی با همان روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس تمام قد در میدان عمل آماده خدمت به مردم هستیم‌.

وی با تاکید بر ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم و مسافران در مجتمع های خدماتی رفاهی گفت: با احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ شاهد رونق بیش از پیش گردشگری در استان اردبیل باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه