English

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد:

آماده میزبانی از زائران عید فطر در مشهد مقدس هستیم

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: اطلاع رسانی در سطح ملی به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران نیز در حال انجام است ضمن این که خدمات شهری و از جمله پارکینگ برای رفاه زائران نیز همانند نوروز فراهم است.

آماده میزبانی از زائران عید فطر در مشهد مقدس هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: مشهد برای میزبانی از زائران عید فطر در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان طی هفته گذشته تشکیل و در محورهای مهم اسکان و حمل و نقل، با تاکید بر موضوع بازگشت زائران ، تصمیم گیری شد.

معاون استانداری خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: اطلاع رسانی در سطح ملی به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران نیز در حال انجام است ضمن این که خدمات شهری و از جمله پارکینگ برای رفاه زائران نیز همانند نوروز فراهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته اسکان با مسوولیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای کلانشهر مشهد بیش از ۲۵۰ هزار نفر - شب اقامت اعم از دائم و موقت را  پیش‌بینی کرده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: مسوولیت محوری ارائه خدمات و میزبانی در مشهد برعهده فرماندار این شهرستان و سایر دستگاههای متولی در این کلانشهر است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: امروز هم جلسه ویژه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی در خصوص آخرین هماهنگی‌ها برای میزبانی از زائران در تعطیلات پیش رو برگزار می شود ضمن این که باید در نظر داشت که با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، امکان اقامت و اسکان مسافران در فضای باز نیست و از این رو هماهنگی‌ها برای هدایت مسافران به مجموعه‌های سرپوشیده انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه