English

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد:

بسیج کلیه دستگاه های خراسان رضوی در عیدفطر

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با محوریت فرمانداری مشهد همه دستگاهها در این شهر باید برای اسکان بسیج شوند تا با آمادگی لازم در ایام عید فطر از زائران میزبانی کنیم.

بسیج کلیه دستگاه های خراسان رضوی در عیدفطر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: همه دستگاه های اجرایی استان باید برای میزبانی بهتر در اسکان زائران عید فطر بسیج شوند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد این سخنان را در دومین نشست تخصصی تجربه‌نگاری خدمت مردمی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و ادامه داد: با محوریت فرمانداری مشهد همه دستگاهها در این شهر باید برای اسکان بسیج شوند تا با آمادگی لازم در ایام عید فطر از زائران میزبانی کنیم.

معاون استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تامین زیرساخت ها زمان بر است اما به میزانی که مقدور است با امکانات موجود پذیرای زائران هستیم و می کوشیم با هماهنگی در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرصت خدمت بیشتر عملیاتی شود.

وی همچنین متذکر شد: استقرار راهنمایان زائران و فعال بودن ایستگاههای مربوط در ایام پیش رو از دیگر ضرورت‌های است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و محور اطلاع رسانی به زائران باشد.

معاون استانداری خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: راهنمایان زائر باید به صورت شبانه روزی فعال باشند و از تجربیات ایام نوروز که گروه‌های راهنمایی سیار نیز تشکل شد استفاده کنند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: برای این نوع اسکان باید تمهیداتی اندیشید و از جمله ۲ موضوع بیمه و الزامات ایمنی را برای اسکان زائران در مساجد اجرایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه