English

عید فطر به یزد سفر کردید/ یزد آماده میزبانی از گردشگران عید فطر

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از آمادگی استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر با هماهنگی دستگاه‌های استان خبر داد.

عید فطر به یزد سفر کردید/ یزد آماده میزبانی از گردشگران عید فطر

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از آمادگی استان یزد برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: شرایط را برای میزبانی از گردشگران عید سعید فطر به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ملی و اسلامی آماده کرده‌ایم.

وی با بیان این که یزد در نوروز امسال با استقبال بسیار خوب گردشگران روبرو شد، گفت: با توجه به حضور قریب به یک میلیون گردشگر در استان طی ایام نوروز، پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیل عید سعید فطر شاهد حضور گردشگران در این دیاار تاریخی باشیم.

آخوندی با تاکید بر این که فعالان گردشگری نیز آماده استقبال از مسافران و گردشگران یزد هستند، گفت: امسال توانستیم علاوه بر میزبانی تمام زیرساختهای اقامتی، مرکز پاسخگویی به مسافران نوروزی را برای اولین بار در کشور ایجاد کنیم که این مرکز برای تعطیلات ÷یشرو نیز آمده ارائه خدمات به مسافران است.

این مسئول در پایان با بیان این که تمام استان در میزبانی از گردشگران آمادگی دارند، گفت: ستاد سفر استان یزد همانند ستاد سفر کشور در تمام ایام سال فعال است و در رویدادهای مختلف به صورت پویا و با برنامه پیش خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی