English

جمال شیبه عنوان کرد:

یک هزار و ۱۸۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه در خوزستان در نظر گرفته شده است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یک هزار و ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی و مساجد سراسر استان برای جمع آوری فطریه و کفاره تدارک دیده شده‌ است.

یک هزار و ۱۸۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه در خوزستان در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جمال شیبه اظهار داشت: با توجه به اقامه نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز ، پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری فطریه نمازگزاران در مساجد و مناطقی که نماز عید در آنجا  اقامه می‌شود، مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: کمیته امداد زیرساخت‌ الکترونیکی لازم را برای دریافت فطریه فراهم کرده است و مردم می توانند برای ادای زکات فطریه خود به دفاتر کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات خوزستان در سراسر استان مراجعه کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن و اشتغال افراد نیازمند هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فطریه جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد، افزود: میزان زکات فطریه برای هر نفر براساس قوت غالب و نظر مراجع تقلید است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تاکید کرد: زکات فطره در محل جمع آوری شده بین نیازمندان آن منطقه توزیع می‌ شود. 

شیبه با اعلام روش‌های غیر حضوری پرداخت فطریه اظهار داشت: یکی از روش های پرداخت فطریه شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۵*۰۶۱*۸۸۷۷*  است و همچنین مردم می‌توانند از طریق تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷ نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت کمیته امداد به آدرس EMDAD.IR آماده دریافت فطریه است اظهار داشت: شماره کارت‌های کمیته امداد به شماره های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۲۲۲ برای فطریه عام ، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۲۴۹۸ برای فطریه سادات ، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۰۷۶۴ برای کفاره غیرعمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۹۰۳۹ برای واریز کفاره عمد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان بیان کرد: اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز بخش دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها می‌توانند فطریه خود را پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه