English

سرهنگ عباس عابدینی:

محدودیتهای ترافیکی عید فطر در مشهد اعلام شد

رییس پلیس راهور مشهد بیان کرد: همچنین در محدوده ۱۲۰ نقطه از مساجد سطح شهر مشهد نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی حضور فعالی را جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی خواهند داشت.

محدودیتهای ترافیکی عید فطر در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ عباس عابدینی رییس پلیس راهور مشهد در خبری اعلام کرد: با توجه به احتمال حلول ماه شوال در روز دوشنبه  ۱۴۰۱.۰۲.۱۲ و برگزاری نماز عید فطر و حضور گسترده مومنین حزب الله جهت برگزاری نماز عید در حرم مطهر رضوی و سایر اماکن (مساجد) در سطح شهر مشهد، پلیس راهور مشهد جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات ویژه ترافیکی را در نظر گرفته است.

سرهنگ عابدینی در ادامه افزود: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخه  ۱۴۰۱.۰۲.۱۱محدودیت توقف در خیابان‌های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر، خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس ، خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس و زیر گذر حرم مطهر اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور مشهد همچنین تصریح کرد: در صورت ضرورت، از ساعت ۰۶:۰۰ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۲/۱۲ نسبت به اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه شخصی و سپس وسایل نقلیه عمومی به سمت حرم مطهر رضوی اقدام خواهد شد.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: همچنین در محدوده ۱۲۰ نقطه از مساجد سطح شهر مشهد نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی حضور فعالی را جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی خواهند داشت.

سرهنگ عابدینی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: در صورت تغییرات احتمالی در رویت حلول ماه شوال تمامی محدودیت های ترافیکی ذکر شده در روز عید سعید فطر اعمال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر