English

بخشعلی بیاتی:

تشدید نظارتها در ایام عید فطر در مشهد مقدس

کارشناس بازرسی سازمان صمت استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسه کمیته نظارت و بازرسی بر تنظیم بازار ستاد خدمات سفر را داشتیم و تمهیدات لازم را برای حضور مسافران در ایام تعطیلی عید فطر پیش‌بینی کردیم.

تشدید نظارتها در ایام عید فطر در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: نظارت بر واحدهای اقامتی مشهد در ایام تعطیلی عید فطر شدت می‌گیرد و متأسفانه در ایام عید شاهد تخلفات زیادی در این حوزه بودیم.

بیاتی با اشاره به تمهیدات نظارتی در ایام عید و ورود زائران به مشهد اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسه کمیته نظارت و بازرسی بر تنظیم بازار ستاد خدمات سفر را داشتیم و تمهیدات لازم را برای حضور مسافران در ایام تعطیلی عید فطر پیش‌بینی کردیم.

کارشناس بازرسی سازمان صمت استان خراسان رضوی همچنین افزود: نظارت و بازرسی بر واحد‌های اقامتی حوزه حمل‌ونقل که بر عهده سازمان صمت است، همچنین نظارت بر واحد‌های اقامتی که بر عهده اتاق اصناف و نظارت بر اقلام اساسی که در حوزه جهاد کشاورزی است همانند ایام نوروز در این ایام شدت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: قرار بر این شد در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای حدود۳۰ درصد افزایش ظرفیت ناوگان را در ایام عید فطر داشته باشیم و همچنین برای نانوایی‌ها در اطراف حرم افزایش آرد مورد نیاز پیش‌بینی شده تا مشکلی برای تأمین آرد در این منطقه پرتردد برای زائران پیش نیاید.

کارشناس بازرسی سازمان صمت استان خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس ۹۰ نانوایی با حجم ۲۴۰ تن آرد برای این ایام پیش‌بینی شده است و آستان قدس در محدوده حرم محوطه‌ای برای ارائه نان در نظر گرفته است که ۳۲ تن آرد هم برای آن‌ها پیش‌بینی شده‌ است.

بیاتی متذکر شد: در همین راستا جهاد کشاورزی پیش‌بینی تهیه اقلام اساسی را برای تعطیلی پیش‌رو داشته‌اند و سازمان میادین شهرداری مشهد هم ۴ بازار در اطراف حرم در نظر گرفته است تا اقلام به‌دست زائران و مجاوران برسد.

وی تاکید کرد: در حوزه حمل‌و‌نقل هم در پایانه مسافربری و هم در حوزه راه آهن نیروهای نظارتی را مستقر کردیم و بیشتر بحث نظارت ما در حوزه واحد‌های اقامتی معطوف خواهد شد.

کارشناس بازرسی سازمان صمت استان خراسان رضوی یادآور شد: متأسفانه در ایام عید شاهد تخلفات زیادی در این حوزه بودیم و همکاران در حوزه اماکن و مرکز بهداشت برای خدمت‌رسانی در ایام عید اعلام آمادگی کردند و پنج مرکز در ایام تعطیلی عید فطر دایر هستند.

بیاتی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های نظارتی و تنظیم بازار در کمیته نظارت تنظیم بازار برای تعطیلات عید فطر آماده‌باش هستند و اغلب نظارت‌ها در محدوده حرم مطهر و واحدهای اقامتی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی