English

یعقوبعلی نظری:

اسکان اضطراری برای زائران مشهد مقدس بسیار مهم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هر چقدر برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) فعالیت کنیم، باز هم حق را ادا نکرده ایم و به آنان بدهکار هستیم، هیچ وقت نمی توان ادعا کرد که تکلیف خدمت رسانی به زائران و مجاوران آن حضرت به طور کامل انجام شده باشد.

اسکان اضطراری برای زائران مشهد مقدس بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: درصدد ساماندهی شهروندانی هستیم که مایل به خدمت رسانی به زائران به ویژه در بخش اسکان هستند تا بتوان از طریق این ساماندهی، خدمات بهتری به زائران ارایه داد.

نظری این سخنان را در مراسم قدردانی از دستاندرکاران ستاد خدمت سفر خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت موضوع تامین اسکان زائران در مشهد مقدس بیان کرد و اضافه کرد: توان اقامت رسمی در خراسان رضوی ۱۱۸ هزار نفر است لذا باید برای اسکان باقی زائران تدابیر لازم اتخاذ می شد که خوشبختانه مردم مشهد همه زائرپذیر بودند و وظیفه خود را به درستی انجام دادند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اسکان اضطراری برای زائران بسیار مهم است و مدارس، حسینیه ها، مساجد و سالن‌های ورزشی باید در طول سال آماده پذیرش زائر باشند که ستاد خدمات سفر خراسان رضوی درصدد ساماندهی این مراکز اقامتی برای اسکان اضطراری زائران است.

وی ادامه داد: هر چقدر برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) فعالیت کنیم، باز هم حق را ادا نکرده ایم و به آنان بدهکار هستیم، هیچ وقت نمی توان ادعا کرد که تکلیف خدمت رسانی به زائران و مجاوران آن حضرت به طور کامل انجام شده باشد و همیشه بدهکار آن حضرت خواهیم بود و نخواهیم توانست در شان آن حضرت خدمات رسانی را انجام دهیم.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: خدمت به خادمان زائران امام رضا(ع) نیز ارزشمند است، آنان از ۱۰ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه به صورت خاص میزبان ۸.۵ میلیون زائر امام رضا(ع) بودند لذا برای خدمت رسانی به این تعداد زائر از آبان ماه سال گذشته برنامه ریزی لازم انجام گرفت و مقدمات کار در قالب ستاد خدمات سفر فراهم شد که مدیران در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

نظری خاطرنشان کرد: نوروز امسال اداره کل میراث فرهنگی و فرمانداری نسبت به عودت مبالغی به شاکیان از واحدهای اقامتی خراسان رضوی اقدام کردند که اقدام بسیار مناسبی از بعد فرهنگی بود چرا که زائران باید از همه ابعاد احساس امنیت در شهر امام رضا(ع) داشته باشند لذا همه کالاها و خدمات باید به قیمت مناسب به آنان عرضه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه