English

محسن داوری:

نظارت بر فعالیت‌ اماکن اقامتی مشهد برای امنیت و آسایش زائران

فرماندار مشهد بیان کرد: تشدید کنترل، نظارت‌ها و اقدامات بازدارنده برای برخورد با رانندگان تاکسی متخلف، در راستای بهبود رعایت حقوق مسافران و شهروندان است.

نظارت بر فعالیت‌ اماکن اقامتی مشهد برای امنیت و آسایش زائران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در خبری اعلام کرد: برای اقدامات کنترلی و نظارت بر واحدهای اقامتی مجاز و غیر مجاز باید به فوریت کارگروه ویژه متشکل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و سایر دستگاه‌های نظارتی و انتظامی فعال شود.

داوری در ادامه اضافه کرد: نظارت بر فعالیت‌های زائرسراها، هتل‌ها، خانه مسافر‌ها و اماکن اقامتی باید به گونه‌ای باشد که تامین کننده ایمنی، امنیت و آسایش برای زائران حرم مطهر ضوی در ایام پیک حضور مسافران در مشهد منجر شود.

فرماندار مشهد تصریح کرد: تشدید کنترل، نظارت‌ها و اقدامات بازدارنده برای برخورد با رانندگان تاکسی متخلف، در راستای بهبود رعایت حقوق مسافران و افزایش رضایت شهروندان از جمله مواردی است که باید در اولویت قرار گیرد.

داوری افزود: در نشست اخیر شورای راهبری مسئولین تاکسیرانی مقرر شد با ۵۹ مورد از رانندگان متخلف که در ایام نوروز ۱۴۰۱ نسبت به رعایت قوانین و مقررات تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی استنکاف داشته اند، از طریق ضوابط و مقررات اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه