English

یعقوبعلی نظری:

ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر به مشهد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی همچنان میزبان مسافران از سراسر کشور است و اولویت اصلی در ستادهای سفر کاهش تلفات حوادث جاده‌ای و اسکان مسافران است.

ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر طی چهار روز پایانی سال ۱۴۰۰ وارد مشهد شده‌اند.

نظری این خبر را در ارتباط تصویری با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور وزیر کشور انجام شد عنوان کرد و گفت: باتوجه به مناسب های ماه شعبان و رمضان، بازه زمانی سفر در این استان محدود به ایام تعطیلات عید نخواهد بود و خراسان رضوی همچنان میزبان مسافران از سراسر کشور است.

استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد سفر به این استان با وسایل شخصی است و بقیه سفرها هم با وسایل عمومی انجام گرفته است.

وی افزود: ستاد سفر در این استان از سه ماه قبل با همکاری و تعامل با آستان قدس رضوی تشکیل شد و شهرستان های ورودی استان هم با تشکیل این نوع ستادها به ریاست فرمانداری شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اولویت اصلی در ستادهای سفر کاهش تلفات حوادث جاده‌ای و اسکان مسافران است و با اجرای برنامه هایی از جمله ارتباط پیامکی با راننده و مسافران از زمان ورود به استان، استقرار گروه هایی در مسیر جاده‌ای و همچنین تقویت پلیس راه با همکاری نیروی بسیج تلاش شده است این اهداف محقق شود.

وی با اشاره به اسکان زائران و مسافران یادآور شد: با استفاده از ظرفیت های اقامتگاه های رسمی، مجوز موقت، مدارس و سالن های ورزشی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر در مشهد اسکان یافته اند و مدیریت اسکان زائران هم به شهرداری مشهد سپرده شده است.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی در موضوع اسکان مسافران نداشته ایم و فقط در خصوص اطلاع رسانی در مورد اماکن اسکان زائران، کاستی هایی وجود داشت که با هماهنگی های انجام شده، گشت های اسکان تشکیل شد تا مشکلات در این بخش هم رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه