English

کریم نوایی نظامی:

پیش بینی ورود بیش از ۵۳ هزار مسافران نوروزی به مشهد

رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به پیش بینی زمان خروج مسافران نوروزی، برای تامین ناوگان اتوبوسی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین با کمبود روزانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه خواهیم بود.

پیش بینی ورود بیش از ۵۳ هزار مسافران نوروزی به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کریم نوایی نظامی رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم اکنون و در ایام نوروز پیش رو بیش از ۵۳ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی و هوایی روزانه وارد مشهد می شوند.

نوایی نظامی در ادامه اضافه کرد: از مجموع این تعداد مسافر ۲۵ هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری و خودروهای سواری کرایه، ۱۶ هزار نفر از طریق ناوگان ریلی و ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر نیز از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد می شوند و تقریبا همین تعداد مسافر نیز با همین ظرفیت مشهد را ترک می کنند.

رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر به شکل متغیر روزانه ۶۰۰ تا هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برون شهری در پایانه امام رضا(ع) جا به جایی مسافران در این پایانه بزرگ در شرق کشور را برعهده دارند و در روزهای پیش رو مشکلی برای جا به جایی مسافران نداریم.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به پیش بینی زمان خروج مسافران نوروزی ، برای تامین ناوگان اتوبوسی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین با کمبود روزانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه خواهیم بود.

نوایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی ایجاد شده با برخی شرکتها و نهادها تاکنون ۲۰۰ دستگاه اتوبوس روزانه تامین شده و مقرر شد بقیه ناوگان نیز با هماهنگی و همراهی استانهای گلستان، مازندران و اصفهان که در روزهای پرچالش ذکر شده بیشترین مسافر خروجی مشهد را دارند تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه