English

رییس سازمان رفاهی، فرهنگی خمینی شهرخبر داد:

پخش برنامه های اینترنتی برای مسافران نوروزی

رییس سازمان رفاهی، فرهنگی اجتماعی، ورزشی خمینی شهر از پخش برنامه های اینترنتی برای مسافران نوروزی در خمینی شهر خبر داد.

پخش برنامه های اینترنتی برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد هادی موسوی در توضیح اجرای برنامه های نوروزی اظهار کرد: سازمان رفاهی فرهنگی بیش از 1000برنامه نوروزی برای مسافران نوروزی آماده کرده بود که به دلیل ویروس کرونا موفق به اجرای برنامه ها نشدیم.

وی در توضیح برنامه های اینترنتی در ایام نوروز گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشورت شهردار و اعضای شورای شهر تصمیم برآن شد که برنامه ها به صورت مجازی به شهروندان ارائه شود.

موسوی از نحوه اجرای برنامه ها و استقبال خوب شهروندان ابراز خوشحالی نمود و ادامه داد:  برنامه ها تا آخر فروردین ادامه دارد که جشنواره آلاچیق 99 از برنامه های استعداد یابی هنرمندان در زمینه های مختلف استنداپ و کمدی است و از طریق کانال تلگرامی آلاچیق 99مورد بررسی قرار می گیرندو هرشب سه نفر از هنرمندان توسط کمیته داوران انتخاب می شوند و جوایزی به آنها اهدا می گردد.

رییس سازمان رفاهی ،فرهنگی، اجتماعی، ورزشی خمینی شهر در توضیح برنامه های اینترنتی نوروزی بیان کرد: رادیو شهروند دردو نوبت صبح وشب در یک تایم مشخص به اجرای برنامه های شاد نوروزی می پردازد.

وی از اجرای برنامه های مجازی به تلویزیون اینترنتی اشاره کرد که هر روز از ساعت 5الی7بعد ازظهر با عنوان هشت سین، در شبکه مجازی 8sin.ir تلویزیون اینترنتی  هنرمندان به اجرای برنامه می پردازند.

موسوی به اجرای برنامه ها پشت درب بسته سخن  گفت وافزود: برنامه دیار کهن از ساعت 7الی 9شب از طریق لایو اینستاگرام سازمان رفاهی، فرهنگی @saazmanfarhangikh  که شامل برنامه های شاد و مفرح و بخش موسیقی است پخش می شود.

رییس سازمان رفاهی، فرهنگی،اجتماعی،ورزشی از اجرای تور مجازی برای اولین بار جهت بازدید از خانه های تاریخی و چشمه لادر و بام سبز خبرداد و گفت:  از دیگر برنامه های نوروزی سازمان رفاهی، فرهنگی اجرای تور نوروزی است که افراد می توانند با ورود به سایت سازمان، از خانه های تاریخی یا مکان های گردشگری بازدید کنند و با توضیحات آن آشنا شوند.

رییس سازمان رفاهی فرهنگی از بی نظیر بودن برنامه تور مجازی سخن گفت و اضافه کرد : برنامه کتاب باز نیز یک برنامه خلاقانه برای کوکان و نوجوانان است که به صورت مجازی اجرا می شود.

وی در زمینه فعالیت کمیته شهروندی سازمان رفاهی،فرهنگی از  فرهنگ سازی مبارزه با ویروس کرونا خبرداد و عنوان کرد: حدود بیست وپنج هزار بروشور که راه های مقابله با کرونا را بیان کرده است بین شهروندان تهیه و توزیع گردید.

موسوی به برگزاری جشنواره سبزه برتراشاره کرد و اظهار داشت:  شهروندان و بانوان خلاق می توانند سبزه های خود را به کانال تلگرامی سازمان رفاهی ،فرهنگی بفرستند که به منتخب سبزه های  برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه