English

روح الله راشد فر در گفتگو با موج خبر داد:

منع تردد خودروها و وسایل حمل ونقل عمومی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در خمینی شهر

سرپرست سازمان حمل ونقل بارو مسافر شهرداری خمینی شهر از منع تردد خودروها و وسایل عمومی حمل ونقل درون شهری داخل شهر در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین در خمینی شهرخبر داد.

منع تردد خودروها و وسایل حمل ونقل عمومی در روزهای 12 و 13 فروردین ماه در خمینی شهر

روح الله راشد فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص قانون منع تردد خودرو‌ها‌ در سطح شهر گفت: با بیان اینکه شهرستان خمینی شهر در وضعیت قرمزبیماری کرونا قرار دارد،  در ستاد مبارزه با کرونا مصوب شد که از تردد  خودروهای شخصی و حمل و‌نقل عمومی در روزهای 12 و13 جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اگر خودرویی از دیگر شهرها وارد شهرستان شود ادامه داد: این خودروها  توسط نیروی انتظامی به پارکینگ اتومبیل ها انتقال داده خواهد و مشمول جریمه 500هزار تومانی نیز می شود.

راشد فرتصریح کرد: خودروها در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین مگر مواقع ضروری حق تردد در سطح شهرستان را ندارند و افرادی که به خاطر تفریح یا بازدبد از خویشان خود از شهر خود خارج شوند با جدیت اعمال قانون خواهند شد.

وی در مورد خدمات سازمان حمل ونقل شهری خمینی شهرتوضیح داد: این سازمان خدمات عمومی را به شهروندان ارائه میدهد و این سرویس دهی تا پایان امشب ادامه دارد و روزهای دوازدهم و سیزدهم این خدمات ارائه نخواهد شد.

سرپرست حمل ونقل بارو مسافر شهرداری خمینی شهر افزود: در طول این مدت که تمام شهروندان با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می کنند سازمان حمل ونقل عمومی نیز  به ضدعفونی وسایل و دستگاه های اتوبوس اهتمام ویژه داشت که چهار هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده به مصرف بهداشت وسایل عمومی رسید و تعداد سه هزار ماسک بین رانندگان اتوبوس ها و رانندگان تاکسی توزیع شد.

راشد فر در باره بخش خصوصی اتوبوسرانی شهرخمینی شهر گفت: در این مدت 80 درصد کاهش جابه جایی مسافر داشته ایم که بسیاری از رانندگان اتوبوس و تاکسی از نظر اقتصادی متضرر شده اند که با هماهنگی روسای اتوبوسرانی های سراسر کشور طی گفتگو باجمالی نژاد  وزیر کشور و نوبخت برنامه ریزی هایی صورت پذیرفت که کمک معیشتی در قالب یارانه  معیشتی یا بسته های معیشتی به متضررین اختصاص خواهد یافت .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه