English

رییس بیمارستان های خمینی شهراعلام کرد:

آماده سازی بیمارستان خیریه حضرت رسول اکرم (ص) برای بیماران بهبود یافته کرونایی در خمینی شهر

رییس بیمارستان های خمینی شهرازآماده سازی بیمارستان خیریه حضرت رسول اکرم (ص) برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی درشهرستان خمینی شهرخبر داد.

آماده سازی بیمارستان خیریه حضرت رسول اکرم (ص) برای بیماران بهبود یافته کرونایی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر جنگجو با حضور در جمع خیرین و هیات مدیره بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) با بیان اینکه در حال حاضر نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در شهرستان خمینی شهر نداریم، گفت:خیرین و هیات امنای بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این مکان را برای بیماران کرونایی شهرستان خمینی شهر که در بیمارستان اشرفی بستری هستند وبهبود یافته و باید دوران نقاهت پس از بیماری را بگذرانند اختصاص دادند.

 شهردار خمینی شهر نیز بیان کرد: خدا را شاکریم که در شهری هستیم که همه مردم آن به فکر یکدیگر هستند و خیرین پای کار ایستاده اند و همراه و همیار مسئولان شهرستان هستند.

علی اصغر حاج حیدری بیان داشت: هیات امنای خیریه حضرت رسول(ص) بیمارستان خیریه حضرت رسول(ص) را برای نقاهتگاه  بیماران بهبود یافته کرونایی آماده نموده اند.

وی در پایان از همه مردم و خیرین گرامی شهرستان خمینی شهر تقاضا کرد: که از این خیریه حمایت کنند تا بتواند به بیماران کرونایی خدمت رسانی کند.

 در ادامه  حسن حاج حیدری عضو هیات مدیره حضرت رسول(ص) گفت: با توجه به وضعیتی که بیماری کرونا در شهر ایجاد کرده است هیات مدیره خیریه حضرت رسول(ص) با کسب اجازه از مدیر موسسه، پروفسور میردامادی تصمیم گرفت که این مجموعه را با همکاری شبکه بهداشت وتحت نظارت رییس بیمارستان های خمینی شهر برای نگهداری از بیماران کرونایی آماده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه