English

در راستای مبارزه بابیماری کرونا صورت گرفت؛

آغاز جشنواره "آلاچیق ۹۹" در خمینی شهر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر از آغاز جشنواره "آلاچیق 99" در خمینی شهر در راستای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

آغاز جشنواره "آلاچیق 99" در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد هادی موسوی گفت: جشنواره مجازی هنری، فرهنگی، ورزشی با رویکرد استعدادیابی با عنوان آلاچیق 99 در راستای مبارزه با بیماری کرونا و تامین سلامتی مردم در شهرستان خمینی شهر آغاز شد.

وی در این باره افزود: این جشنواره در بخش‌های هنری، ورزشی، سرگرمی و مسابقه و با رویکرد مشارکت مردمی و تولید محتوا توسط مردم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شهروندانی که در زمینه های مختلف ورزشی، هنری، استنداپ، خوانندگی، کاریکاتور، و ... توانایی خاصی دارند آثار خود را می توانند در قالب فیلم های زیرِ 100 ثانیه در خانه تهیه و به سازمان رفاهی فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر ارسال نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر افزود: بخش فیلم، اسناد و تصاویر تاریخی، خاطره نویسی و خاطره گویی، عکس نوشت، فیلم نوشت، ادبیات عامیانه و...از دیگر بخش های این جشنواره است.

موسوی با بیان اینکه عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند در این رقابت شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره آثار خود را از طریق تلگرام به ادمین کانال @alachighe99 ارسال کنند.

به گزارش موج،  به نفرات برگزیده مسابقه آلاچیق 99 در هر شب جوایزنقدی اهدا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه