English

سرهنگ حسین حسین زاده خبر داد:

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان خمینی شهر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان خمینی شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در ارتباط با اخطار جدی نیروی انتظامی در خصوص ورود پلاک های غیر بومی به محدوده شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خودروهایی که پلاک غیر بومی دارند اجازه تردد در شهرستان مورد نظر را ندارند.

وی اضافه کرد: اگر خودرویی قصد ورود به شهرستان دیگری داشته باشد و پلاک خودرو از شهر دیگری باشد اجازه ورود به آن شهر را ندارد.

این مقام انتظامی اخطارداد: اگر خودرویی مرتکب این خلاف شود به طور جد اعمال قانون می شود و شخص خاطی به مبلغ 500 هزار  تومان جریمه و خودروی شخص به مدت یک ماه به  پارکینگ  انتقال داده خواهد شد.

سرهنگ حسین زاده  رعایت توصیه های بهداشتی را ضروری خواند و تصریح کرد: هلال احمر ، سازمان ها،نهادها  بهداشت، نیروی انتظامی و بسیج و کسانی که مترصد برقراری ایمنی و سلامت مردم هستند باید مصوبات ستاد را با نهایت جدیت دنبال کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از شهروندان شهرستان خمینی شهر درخواست کرد:  با توجه به این که محدوده خمینی شهر و نجف آباد در سال های گذشته در  ایام نوروز مورد استفاده قرار می گرفته اند، امسال به هیچ عنوان اجازه تردد داده نخواهد شد و خودروهایی که بی توجه به این محدوده وارد شوند اعمال قانون می شوندو به مبدا خود ارجاع داده خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه