English

در راستای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت؛

دستگیری ۳۰ نفر کلید به دست در اصفهان

استاندار اصفهان از دستگیری 30 نفر کلید به دست در اصفهان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اصفهان خبر داد.

دستگیری 30 نفر کلید به دست در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی با اشاره به برخورد شدید با افرادی که منازل شخصی خود را به مسافران نوروزی اجاره بدهند، تصریح کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در اصفهان تاکنون 30 نفر کلید به دست توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی افزود: اگر باز هم افراد کلید به دستی در خیابان دیده شوند که در این وضعیت منازل شخصی خود را به مسافران نوروزی اجاره می دهند دستگیر و با استفاده از ضوابط قضائی به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

رضایی با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی مراکز خرید، پاساژها و فروشگاه ها بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی به غیر از نانوایی ها و فروشندگان مواد غذایی تا 14 فروردین تعطیل بوده و با هر واحد صنفی که از این مصوبه تمرد کند با برخورد قانونی مواجه می شود.

پلمب 215واحد صنفی غیر بهداشتی در اصفهان

استاندار اصفهان اظهار داشت: تا کنون 215 واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند توسط ماموران انتظامی استان پلمب شدند و از مردم هم می خواهم اگر با عدم رعایت بهداشت در واحدهای صنفی مواجه شدند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با این واحدها صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه