English

استاندار اصفهان خبر داد:

اجرای طرح غربالگری در ۶۳ نقطه در استان اصفهان / جلوگیری از ورود بیش از ۶۷۲ مسافر مشکوک به کرونا

استاندار اصفهان از اجرای طرح غربالگری در 63 نقطه از ورودی و خروجی استان اصفهان و جلوگیری از ورود 672 مسافر مشکوک به کرونا به اصفهان خبر داد.

اجرای طرح غربالگری در 63 نقطه در استان اصفهان / جلوگیری از ورود بیش از 672 مسافر مشکوک به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در حاشیه بازدید میدانی از طرح غربالگری رانندگان و سرشنیان خودروها در ورودی های اصلی استان اصفهان با اشاره به ممانعت از ورود 672 مسافر نوروزی دارای نشانه بیماری کرونا به اصفهان طی روزهای اخیر گفت: در خصوص سلامتی مردم با هیچ کس تعارف نداریم و هرکس که دارای علامت بیماری کرونا باشد در کمال ادب و احترام به مدت 14 روز در محل های قرنطینه نگهداری و پس از بهبودی به شهرهای خود فرستاده می شوند.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری مسافران نوروزی در 63 مبدأ ورودی و خروجی استان اجرا می شود گفت: 14 نقطه از این مبادی اصلی و بقیه فرعی هستند و حتی این طرح در نقاطی که احساس می کنیم بر اساس عادت سالیان قبل مسافری در آن جا حضور می یابد نیز اجرایی می شود.

مقام ارشد استان با بیان اینکه، اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: از همه هموطنان می خواهم به خاطر سلامتی خودشان و خانوادهایشان امسال به استان ما سفر نکنند.

عباس رضایی تصریح کرد: از آنجا که راه های استان اصفهان ترانزیتی و چهار راه اتصال شمال به جنوب و غرب به شرق و بالعکس است به همین جهت نمی توانیم راه های این استان را ببندیم اما بیشتر خودروها که مقصد آن ها جنوب یا غرب و شرق کشور است راهنمایی می شوند که از کمربندی ها به مسیرهای خود بروند و وارد شهر اصفهان نشوند.

استانداراصفهان گفت: خوشبختانه براساس گزارش پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تردد خودروهای دارای پلاک استان های دیگر در سطح شهر اصفهان بسیار کم است و هیچ گونه نگرانی برای مردم استان وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه