English

فرماندار شهرستان خمینی شهر خبر داد:

کنترل ورودی های شهرستان خمینی شهر برای مقابله با ویروس کرونا

فرماندار شهرستان خمینی شهر از کنترل ورودی های شهرستان خمینی شهر برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

کنترل ورودی های شهرستان خمینی شهر برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وسال نو با اشاره به کنترل ورودی های خمینی شهر اظهار کرد: مصوباتی که در خصوص مقابله با ویروس کرونا به صورت استانی در دستور کار فرمانداران شهرهای استان  قرار می گیرد به طور جدی دنبال می شود.

وی کنترل ایستگاه های ورودی شهرها را از جمله مصوبات اخیر اعلام کرد و گفت:  ورودی های شهرستان خمینی شهر  نیز تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

محمود مسلم زاده  از اقدامات انجام شده ورود و خروج خودروها در ایستگاه های کنترل ورودی شهر خبرداد و افزود: سه راهی درچه و شب نشین و سه ایستگاه در خمینی شهر و ورودی روستاهای قلعه امیریه و تیرانچی از ایستگاه های اصلی کنترل رفت وآمدهای خودروها است.

مسئول ستاد کرونای شهرستان خمینی شهر از شهروندان اصفهانی در خواست کرد: جهت  عبور ومرور از شهرستان خمینی شهر از کمربندی خمینی شهر ورود پیدا کنند و حضور آنها از راه های ورودی کنترل ایستگاه های مورد نظر  را تخلف برشمرد.

راه اندازی ایستگاه های غربالگری در خمینی شهر

مسلم زاده از برپایی ایستگاه های غربالگری خبرداد و گفت: سرنشین خودروها با تب سنج توسط اعضای هلال احمر مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده مورد خاص به محل های آماده شده انتقال داده می شوند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر از شهروندان استان اصفهان و خمینی شهر تقاضا کرد: روزهای پایانی نوروز را در خانه بمانند و از ورود به باغات و محل های تفریحی صرف نظر کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه