English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در گفتگو با موج:

سلامت مردم را با فعالیت جهادی بسیج تامین خواهیم کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و با فعالیت جهادی گروههای جهادی بسیج در حفظ سلامت آحاد جامعه تلاش خواهیم کرد.

سلامت مردم را با فعالیت جهادی بسیج تامین خواهیم کرد

سرهنگ سید علی مشیر صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همواره درتمامی حوادث و مشکلات درکنار مردم بوده اند ، اظهار کرد: امروز هم برای مقابله با  ویروس کرونا تمام توان خود را جهت حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان بکار گرفته و مثل ایجاد امنیت، تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و با فعالیت جهادی گروههای جهادی بسیج در حفظ سلامت آحاد جامعه تلاش خواهیم کرد.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام جهت مقابله با ویروس کرونا، توضیح داد: بلافاصله پس از شیوع این ویروس برای پیشگیری و مقابله با آن، قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه خمینی شهر فعال شد و با اتخاذ تصمیمات متعدد با تمام توان امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیج را در بعد داخلی و شهرستانی وارد عرصه و میدان عمل نمودیم.

مشیر صدری افزود: در بعد داخلی و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، لغو برنامه های جمعی و گروهی در بسیج  تا سطح پایگاههای مقاومت محلی و کانون های اقشاری از جمله برنامه های مناسبتی و فرهنگی حسینیه ثارالله(ع) ، یادواره های شهدا، اجلاسیه مجمع بسیج ، راهیان نور و... در دستور کار قرار گرفت و همزمان فعالیت های بسیجیان در بعد آموزشی برای بالا بردن سطح اطلاعات مردم در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان خمینی شهرآغاز به کار کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: در راستای افزایش آگاهی نیروها و توفیق در انجام وظایف خود در امر تامین سلامت جامعه، در گام نخست با کمک شبکه بهداشت شهرستان و درمانگاه قدس ناحیه به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به آموزش کارکنان رسمی و وظیفه و فرماندهان و رابطین بهداشت پایگاههای مقاومت در ابعاد پیشگیری، خود مراقبتی و چگونگی مقابله با شیوع ویروس کرونا نمودیم.

وی افزود: بعد از آموزش و تجهیز جهادگران بسیجی، در بعد شهرستانی وارد عرصه عملی و همکاری با ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا شدیم که در این زمینه می توان به حرکت جهادی برای ضد عفونی کردن بیش از 160 مسجد در سطح شهر توسط 10 اکیپ از بسیجیان انقلابی در هفدهم اسفند ماه و همچنین اعزام 10 اکیپ دیگر در روز چهاردهم اسفند ماه جهت مانور پاکسازی و ضد عفونی نمودن تمامی اماکن عمومی و ادارات و عابر بانک ها و ... اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهرگفت: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و حمایتی توسط اجتماعی ناحیه و پایگاه های مقاومت و آماده سازی مجموعه های اسکان اضطراری نیز از جمله اقدامات بسیج خمینی شهر بود که در سطح شهر انجام شده است.

وی اظهار داشت: گروه های جهادی بسیج خواهران این رده همپای با برادران جهادگر بسیجی ، روزانه حداقل 200 عدد ماسک و لباس های بهداشتی را تهیه و در اختیار مراجع توزیع در شهرستان قرار می دهند.

 مشیر صدری در خصوص برنامه های در دست اقدام نیز گفت: برنامه ریزی های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت اجرایی نمودن طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با حضور بیش از 2000 نفر از بسیجیان شهرستان در روزهای آینده و همچنین همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت ایجاد ایستگاه های تریاژ برای سنجش تب عموم مردم خصوصا افراد حاضر در اماکن عمومی سطح شهر از جمله ترمینال مسافربری ، ترمینال باربری ، بازار های سطح شهرستان شده است که در روزهای پیش رو اجرایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه