English

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر خبر داد:

ضد عفونی کردن خیابان ها و معابر اصلی در سطح شهر خمینی شهر

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر گفت: تا کنون 60 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده برای پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر خمینی شهر استفاده شده است.

ضد عفونی کردن خیابان ها و معابر اصلی در سطح شهر خمینی شهر

مهدی مرادیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی خمینی شهر در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به شهروندان خمینی شهراظهار کرد: وظیفه سازمان آتش نشانی حفظ امنیت وحراست از امنیت اجتماعی از شهروندان شهرخمینی شهر است.

وی در توضیح همکاری سازمان آتش نشانی با دستگاه فرمانداری و دیگر سازمانها افزود: در دومرحله همکاریهایی برای ضد عفونی کردن معابراصلی  با توپخانه ارتش 44 و 55 اصفهان داشته ایم.

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر با اشاره به اینکه تمام خودروهای سازمان آماده خدمت رسانی با تمام دستگاه های شهر خمینی شهر و حتی شهرستانها نیز می باشدادامه داد: ایستگاه های چهار گانه شهرخمینی شهر مرتب ضد عفونی می شود.

مرادیان تصریح کرد: در این راستا برای حفظ امنیت سلامت  رانندگان ماشین های آتش نشانی تهیه ماسک و تجهیز ایستگاه ها در اولویت کارهای سازمان قرار گرفته است.

وی از گندزدایی و ضد عفونی معابرو خیابان های اصلی سطح شهر در هر روز خبر داد و اضافه کرد: محلات شهر خمینی شهر نیز به همت سازمان گند زدایی و ضد عفونی می شود.

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر از سه مرحله تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده به مقدار 60هزار لیتر  بین بسیج های محلات و موکب ها خبرداد و بیان کرد: سازمان آتش نشانی شهر خمینی شهر با تمام توان برای ریشه کن کردن ویروس کرنا با تمامی دستگاه ها آمادگی خود را اعلام می دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه