English

همزمان با ایام نوروز؛

اجرای برنامه رادیویی شهروند موج نوروز در شهرستان خمینی شهر

تهیه کننده برنامه رادیویی شهروند موج نوروز گفت: بومی و محلی بودن برنامه ها همراه با آموزش زبان ولاتی از خصوصیات منحصر به فرد این برنامه است.

اجرای برنامه رادیویی شهروند موج نوروز در شهرستان خمینی شهر

سمانه پریشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در ارتباط با تهیه و تولید برنامه رادیو شهروند بیان داشت: ایده  این برنامه چندین هفته قبل از عید و با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط وجود آمده  که اکثر مردم در منازل خود هستند  شکل گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعداد های شهرستان ایجاد این برنامه رادیو یی امکان پذیر بود؛ در این راستا با جمعی از هنرمندان شهرستان  از جمله علیرضا رحمتی کارگردان این برنامه در مورد ایده مورد نظر صحبت هایی صورت گرفت و با توجه به سابقه ی درخشان این کارگردان در عرصه های هنر،کارگردانی،استیج، ساخت نماهنگ ، تولید یک‌برنامه شاد و مفرح برای مردم شهرستان را پیش بینی کردیم.

پریشانی در مورد اجرایی شدن برنامه رادیویی موج شهروند تصریح کرد: برای اجرایی شدن و دیده شدن این برنامه به یک اسپانسر قوی نیاز بود که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر این امر میسر شد.

تهیه کننده برنامه رادیو شهروند موج نوروز با این توضیح  که برنامه در پانزده قسمت به عنوان  عیدانه در حال ضبط است، افزود:  با توجه به استقبال خوب شنوندگان از این برنامه تصمیم‌ بر این شد برنامه در دو  آیتم صبح وشب در یک ساعت معین پخش شود.

وی از محتوای رادیو شهروند با اجرای دو مجری خبرداو افزود: گزارش های طنز، لطیفه و شعر های طنز که اکثر آنها بومی و محلی همراه  با آموزش زبان ولاتی است از خصوصیات منحصر به فرد برنامه است.

پریشانی در خصوص اجرای  برنامه ی رادیو شب رادیو شهروند نیز بیان کرد: برنامه شب، اجرای نمایشی داستان هایی از کتاب (چهل پسینه) نوشته نویسندگان خمینی شهری محمد علی شاهین ولیلا پیمانی است که با همکاری گروه نمایشی چهرک به سرپرستی  علی آقایی و پخش موسیقی با مدیریت گروهی دیگر انجام‌ می شود.

تهیه کننده برنامه رادیو شهروند موج نوروز در پایان  از عوامل سازنده این برنامه نوروری تشکر کرد و گفت: در اجرای برنامه ها از پتانسیل نوجوانان خانه جوان که با شبکه امید همکاری دارند استفاده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه