English

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر:

عقربه وجودی افراد باید به سمت حق باشد

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهرگفت: مبلغین و خبرنگاران در هر جایگاهی که خدمت می کنند باید عقربه وجودشان به سمت حق باشد هر چند سنگین و تلخ باشد.

عقربه وجودی افراد باید به سمت حق باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی  در نشستی با اصحاب رسانه با بیان این مطلب که برخی افراد در عرصه خبری  آبروی افراد را به خطر می اندازند و با حیثیت اشخاص بازی می کنند، هشدار داد: مبلغین و خبرنگاران در هر جایگاهی که خدمت می کنند باید عقربه وجودشان به سمت حق باشد هر چند سنگین و تلخ باشد.

وی خطاب به خبرنگاران  گفت: جایگاه اصحاب رسانه به قدری والاست که در آیات مبارک‌ سوره نون خداوند به قلم سوگند یاد کرده است و قیدی بر خوب و بد بودن مطلب نزده و بیان و گفتار در قالب نوشتار انجام می شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهردر مجلس یازدهم  با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از مهم ترین وظایف خبرنگاران است، افزود: بیان کردن مطالبات مردمی نزد مسئولان و بیان خدمات مسئولان و گزارش فعالیت های آنان نزد مردم با رعایت تقوای الهی و امانتداری در اصل موضوع  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان داشت: در پی بازدید از بخش های مختلف شهرستان با وجود ویروس کرونا مشکلاتی به وجود آمد که از روند بازدیدها و سرکشی ها با مشکلاتی روبرو شدیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر ابراز کرد: کار در عرصه خبر می تواند منبع خیر یا شر باشد و بیان و نشر  اخبار غلط در یک محله یا شهر یا استان می تواند آن محله یا شهر یا استان یا حتی کشوری را از  ارزش های موجود ساقط کند یا روایت اخبار صحیح و ارزشمند جایگاه شخص یا ارگان یا شهر و کشوری را ارتقا بخشد.

وی در ادامه افزود: خبرنگاران جامعه اسلامی باید برای اعتلای حق بکوشند و از ایجاد موج های مخرب در جهت کمرنگ کردن آداب و آیین دین مبین اسلام و ارزش های نظام اسلامی پرهیز نمایند.

حجت الاسلام نقد علی به اصحاب رسانه تذکر داد: خبرنگاران باید آبروی اشخاص را مهم بدانند و به اخبار گزارش شده علم و آگاهی داشته باشند و همه جوانب امر را بسنجند و در این راه از افراد موثق و مورد اطمینان در خواست کمک داشته باشتد.

این استاد حوزه تصریح کرد: اهالی خبر همیشه باید پیشگام و هوشیار در برابر حیله های دشمنان داخلی و خارجی باشند وبا توجه به  شرایط زمانی و مکانی مراقب باشند  که به ناگاه شخصی پیاده نظام دشمن نشده باشد.

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ها باید حق گرا باشند و تخریب افراد را  کاری بسیار ناشایست دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی