English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی خبر داد:

دستگیری عامل انتشار ویدئوهای جعلی بیماری کرونا در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری عامل انتشار تصاویر و ویدئوهای جعلی پیرامون بیماری کرونا در فضای مجازی در شهرستان خمینی شهرخبر داد.

دستگیری عامل انتشار ویدئوهای جعلی بیماری کرونا در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر و ویدئوهای جعلی پیرامون گسترش بیماری کرونا در خمینی شهر  کرده بود در عملیات کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند عامل اصلی پخش این شایعات که یک نوجوان 18 ساله بود را شناسایی و در یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده است، اظهار داشت: این فرد با انتشار اخبار کذب موجب تشویش اذهان شهروندان در شهرستان خمینی شهر شده بود که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با هشدار به کسانی که اقدام به انتشار و باز نشر تصاویر، ویدئو و مطالب جعلی در فضای مجازی کرده و با این کار باعث تشویش و نگرانی در بین مردم می شوند، افزود: از عموم مردم می خواهیم مطالب مربوط به شیوع بیماری کرونا را از رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر پیگیری کرده و  از بازنشر مطالب غیر رسمی که در فضای مجازی منتشر می شوند خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی