English

غلامرضا صیادی:

طرح امداد و نجات نوروزی با هدف خدمت رسانی در جاده های استان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به استعداد بیش از ۷۵۰ نجاتگر و امدادگر انجام می‌شود.

طرح امداد و نجات نوروزی با هدف خدمت رسانی در جاده های استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: طرح امداد و نجات نوروزی با هدف خدمت به مسافران در جاده های این استان از دیروز ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

صیادی در ادامه این خبر اظهار کرد: در قالب این طرح ۲۶ پایگاه ثابت مستقر در جاده‌های خراسان رضوی و هشت پایگاه موقت مستقر در مسیرهای پرتردد در قالب طرح امداد و نجات نورزی فعال هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: سه تیم آموزش و نگهداری سگ‌ های تجسس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر(آنست)، واکنش سریع و امداد هوایی در کنار پایگاههای ثابت و موقت امدادی کار امداد به حوادث و حادثه‌دیدگان احتمالی را بر عهده دارند.

وی متذکر شد: تیمهای سیار امداد و نجات در ایام اجرای طرح یاد شده فعالیت داشته و محل ماموریت تیمهای سیار امدادی به تناسب اوجگیری ترافیکی تعیین می شود و بر این اساس بین ۲۰ تا ۲۵ تیم در این قالب برنامه‌ریزی شده‌اند که اکثرا در اطراف مشهد خدمت می‌کنند.

صیادی در خاتمه تاکید کرد: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به استعداد بیش از ۷۵۰ نجاتگر و امدادگر انجام می‌شود که روند به روزرسانی آموزشهای امداد و بازآموزی را برای حضور در این طرح گذارنده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه