English

آغاز دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل(جاده ای) در اصفهان

دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل(جاده ای) به صورت منطقه ای در اصفهان آغاز به کار کرد .

آغاز دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل(جاده ای) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل با حضور فراگیران جمعیت هلال احمر استان های فارس ،مرکزی ،چهارمحال و بختیاری،کردستان ،قم ،آذربایجان غربی،همدان و کرمانشاه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان آغاز به کار کرد.

در این دوره که از روز سه شنبه نهم آذر ماه در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت ، شرکت کنندگان با مباحث تخصصی و پیشرفته جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل آشنا خواهند شد.

معاون آموزش ،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در آیین آغاز این دوره در جمع فراگیران با بیان اینکه آموزش امداد و نجات یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های جمعیت هلال احمر می باشد، اظهار کرد: باید در زمینه گسترش و توسعه و نیز نهادینه کردن آموزش های همگانی امداد به مرجعیت علمی برسیم و این امر تنها با رویکرد و نگرش علمی به دست می آید ."

دکتر مهراب شریفی سده عدم وجود نگاه علمی و تئوریک به مباحث امداد و نجات را نقطه ضعف این حوزه عنوان و تاکید کرد امیدواریم با بهره گیری از تازه ترین یافته ها و دستاوردهای علمی در این زمینه شاهد تحول روبه رشد در این حوزه باشیم .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در این آیین با اشاره به اینکه ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی و تربیت مربیان مجرب از مهمترین اهداف برگزاری این دوره می باشد، گفت: اهمیت برگزاری این دوره آموزشی تا اندازه ای است که به نجات جان انسانی منجر می شود و این رسالت بزرگ مربیان هلال احمر است که کار بسیار ارزشمندی به حساب می آید .

علی محمدهاشمی افزود: امیدواریم با تمرکز بر روش تدریس و امداد و نجات در حوادث حمل و نقل (جاده ای ) و با تاکید بر تشکیل کارگاه های عملی متعدد در این زمینه بتوانیم به اهداف این دوره دست پیدا کنیم .

به گزارش موج؛ دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل(جاده ای) که از روز سه شنبه نهم آذر ماه در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت ، شرکت کنندگان با مباحث تخصصی و پیشرفته جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای آشنا خواهند شد.

هلال 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه