English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

انجام بیش از ۳ هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته دراستان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام بیش از 3 هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

انجام بیش از 3 هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته دراستان اصفهان

به گزارش خبرگزای موج اصفهان، علی محمد هاشمی گفت: بیش از سه هزار و 344  هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در سال گذشته توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

 وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 834 ماموریت امداد و نجات در سال 98 انجام شده است، اظهار داشت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 26/13 درصد افزایش داشته است.

علی محمد هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته به 18 هزار و 400 نفر از افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیده بودند ، امدادرسانی شد ، افزود : در این سال حوادث ترافیکی با یک هزار و 486 مورد همچنان در صدر حوادث رخداده در استان قرار داشته و پس از آن اهم حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان 943 حادثه شهری ،866  مورد خدمات حضوری و 247حادثه صنعتی و کارگاهی ، 97 حادثه کوهستان ، 68 حادثه برف و کولاک ، 61 حادثه سیل و آبگرفتگی  و 31 حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با تاکید بر نجات بیش از سه هزار و 344  هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در این مدت ، تصریح کرد: بیش از سه هزار و 570 هزار نفر از آسیب دیدگان  به صورت اضطراری اسکان داده شده و دو هزار و 721 مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 8 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان اصفهان در سال گذشته انجام شده است که پس از استان مازندران با 7 هزار و 21 مورد در رتبه دوم قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه