English

داریوش کریمی خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۴۷ حادثه دیده در برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 147 حادثه دیده ناشی از بارش برف و کولاک در 48 ساعت گذشته دراستان اصفهان خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 147 حادثه دیده در برف و کولاک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته به 147 نفر از هم استانی های عزیز در مناطق سردسیر استان از جمله محور شهرضا - آباده که بر اثر کاهش دمای ناگهانی و لغزندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی کرد.

وی افزود: در محور یادشده نجاتگران این جمعیت به 10 مورد حادثه واژگونی خودرو سبک و سنگین و به بیش از 100 مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کرده و مقادیری پتو و کنسروجات در بین حادثه دیدگان توزیع گردید .

کریمی بیان کرد: در این عملیات ها جمعیت هلال احمر استان با مشارکت 24 تیم عملیاتی شامل 64 نفر نجاتگر و پرسنل عملیاتی و به کارگیری 22 دستگاه آمبولانس ، خودرو نجات و کمکدار ، اقدام به امدادرسانی به حادثه دیدگان در این حوادث کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مسافرین و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و سردسیر را دارند توصیه کرد: باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند و توصیه های ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه