English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

عملیات امداد و نجات ۳۰۰ نفر در مهرماه توسط هلال احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازعملیات امداد ونجات 300 نفر در مهرماه توسط هلال احمر اصفهان خبر داد.

عملیات امداد و نجات 300 نفر در مهرماه توسط هلال احمر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی بیان کرد: در 338 حادثه با تلاش امدادگران هلال احمر استان اصفهان 300 نفر در مهرماه سال جاری نجات یافتند.

وی گفت: عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل 145  عملیات جاده ای ، 81 مورد خدمات حضوری ، 2 حادثه ساحلی ، 1 حادثه آوار ، 76 حادثه شهری ،28 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 4 حادثه کوهستان  و 1 مورد خدمات مناسبتی بوده است.

مومنی افزود: در این حوادث  841  نفر دچار حادثه شدند و در طی امدادرسانی به حوادث رخ داده  300 نفر نجات یافتند که 47  نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و 253  نفر با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی مجموع کل افراد اسکان داده شده در این مدت را 117  نفر اعلام کرد و افزود: یک هزار و 68  نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب 375  تیم امدادی  به همراه 306 دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ امدادی حضور یافتند  و نسبت به انجام 18 مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان  را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود.

هلال احمر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه