English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد:

نجات ۱۳ گردشگر گرفتار در ارتفاعات توسط هلال احمر اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از نجات 13 گردشگر گرفتار در ارتفاعات و مناطق صعب العبور توسط هلال احمراصفهان خبر داد.

نجات 13 گردشگر گرفتار در ارتفاعات توسط هلال احمر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، داریوش کریمی گفت: 13 تن از گردشگران و افراد مفقود شده در ارتفاعات و مناطق صعب العبور استان اصفهان در طول 72 ساعت گذشته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان نجات یافتند.

وی افزود: با اعلام گزارش گرفتار شدن 6 کوهنورد در ارتفاعات شاهان کوه فریدونشهر ، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر با همکاری هیات کوهنوردی این شهرستان وارد عمل شده و پس از دو ساعت عملیات جستجو موفق به نجات افراد گرفتار و انتقال آنان به پایین کوه  شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: با اعلام گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در منطقه تفریحی آب ملخ شهرستان سمیرم بلافاصله تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان سمیرم به محل حادثه اعزام و پس از تلاش نزدیک به یک شبانه روز موفق به نجات و انتقال افراد گرفتار در منطقه صعب العبور به محل امن شدند.

کریمی در ادامه بیان کرد: با اعلام گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در ارتفاعات کوه کرخه در روستای خفر شهرستان نطنز ، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این شهرستان به محل اعزام و پس از عملیات جستجو و نجات ، فرد مذکور به پایین کوه منتقل شد.

وی خاطرنشان ساخت: در حادثه دیگری نیز در 72 ساعت گذشته ، پس از اعلام مفقود شدن و گرفتاری یک نفر در ارتفاعات نول دنا واقع در شهرستان سمیرم ، بلافاصله تیم امداد کوهستان پایگاه امداد و نجات پادنای این شهرستان به محل حادثه اعزام و پس از چندین ساعت تلاش ، موفق به نجات فرد گرفتار شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان تاکید کرد: به دلیل افزایش آمار حوادث در مناطق کوهستانی و صعب العبور به گردشگران و کوهنوردانی که قصد رفتن و صعود به این مناطق را دارند توصیه کرد قبل از عزیمت و صعود ، اطلاعات و اوضاع جغرافیایی  و آب و هوای منطقه را کسب کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه