English

یعقوبعلی نظری:

فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان رضوی باید دایمی شود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع)و ارتقای کمی و کیفی آنها، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد مقدس، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی.

فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان رضوی باید دایمی شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: همان طور که تمام ظرفیتهای این استان برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)به کار گرفته می‌شود شایسته است ظرفیتهای ملی هم پای این کار بیاید.

نظری این سخنان را در دیدار با وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به برخی مسایل و مشکلات استان درمیزبانی مناسب از زائران رضوی اظهار کرد و ادامه داد: همچنین فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان رضوی هم باید دایمی شود.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی نیز در این نشست با قدردانی از مشارکت تمام بخش‌های خراسان رضوی در ارائه خدمات به زائران و اسکان آنها گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بخش‌ها و دستگاه‌ها در مشهد پای کار آمدند و اسکان زائران در هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و حسینیه‌ها به خوبی انجام شد.

شایان ذکر است وزیر میراث فرهنگی و استاندار خراسان رضوی در ادامه این نشست در خصوص فرایند صدور مجوز گردشگری در استان، پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت، تشکیل دایمی ستاد اجرایی خدمات سفر، ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع)و ارتقای کمی و کیفی آنها، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد مقدس، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات زائران و خدمات‌رسانی به زائران در نوروز ۱۴۰۱ بحث و گفت و گو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه