English

حسن بهرام‌نیا:

به بهانه کمبود اعتبار نباید کارها متوقف شود

استاندار ایلام در نشست ستاد ویژه اربعین استان گفت: زیرساخت های استان به نسبت ظرفیت های اربعین ساخته شود.

به بهانه کمبود اعتبار نباید کارها متوقف شود

 به گزارش خبرگزای موج ایلام، حسن بهرام نیا ظهر امروز در نشست ستاد ویژه اربعین استان با عنوان این مطلب که سالهاست که ایلام افتخار پایتختی خادمین اربعین حسینی علیه السلام را دارد، اظهار داشت: میزبانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی یک سعادت بزرگ برای ایلامیان است.

استاندار ایلام در ادامه بر ایجاد زیرساخت های استان به نسبت ظرفیت های اربعین تاکید کرد و گفت: قریب ۶۵ درصد تردد زوار از طریق مرز بین المللی مهران صورت می گیرد و بایست به همین میزان به زیرساخت های استان توجه شود.

وی تاکید کرد: در این راستا همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها و استقبال از جمعیت میلیونی زوار اربعین بکار ببندیم.

استاندار ایلام در ادامه به وضعیت زیرساخت های اربعین اشاره کرد و گفت: قبلاً اعتباراتی آمده و تکالیفی انجام شده و کوتاهی هایی هم صورت گرفته اما الان دنبال مقصر نیستیم و در این موضوع تکلیف الهی داریم که شرایط مناسبی را برای حضور زائران اربعین مهیا کنیم.

وی در ادامه از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای ایجاد سایبان در پایانه مهران خبر داد و گفت: با توجه با اینکه کنگره اربعین امسال در تابستان برگزار می شود نیازمند برنامه ریزی منسجم تری هستیم و باید آب خنک، سایبان به میزان کافی و سایر تمهیدات برای زائران اندیشیده شود.

بهرام نیا با اشاره به پارکینگ پایانه برکت گفت: سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافت و ایجاد سیستم پایش تصویری و بهسازی، لاین بندی، دیوار کشی این مکان ضروری است.

وی تکمیل راههای مواصلاتی را مهم ترین اولویت کنگره اربعین ایلام عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام - مهران از مهم ترین این پروژه هاست که باید در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با عنوان این مطلب که ما نباید صرفا به بهانه کمبود اعتبار کار را متوقف کنیم، اضافه کرد: هر کسی حتی اگر مدیر هم نباشد و بودجه در اختیارش باشد، به راحتی می تواند کارها را پیش ببرد.

وی افزود: هنر مدیریت این است که با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات، بتواند خلاقانه کار را پیش ببرد و امور را سر و سامان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه