English

مسئول موکب حضرت زهرا استان اصفهان اعلام کرد

خدمت رسانی ۸۵۰ خادم موکب حضرت زهرا (س) در ایام اربعین

مسئول موکب حضرت زهرا استان اصفهان گفت:حدود۶۰۰ تا۸۵۰نفر خادم در موکب حضرت زهرا (س) به زائران اباعبدالله در ایام اربعین خدمت رسانی می کنند.

خدمت رسانی 850 خادم موکب حضرت زهرا (س) در ایام اربعین

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه این موکب بزرگترین موکب استان اصفهان در شهر کربلا می باشد، اظهار داشت: موکب حضرت زهرا(س) در ۴بخش پذیرایی ،اسکان و درمانی و فرهنگی به زائران خدمت رسانی می کند که برای این امر حدود ۸۵۰ نفرخادم حضور دارند.

وی افزود: از این تعداد۴۰۰ نفر تاکنون به عراق اعزام شده وخدام باقیمانده نیز در چند روز آینده به کربلا اعزام خواهند شد.

مسئول موکب حضرت زهرا در کربلا گفت: از عصر عید غدیر با پخت ده هزار آش رشته وخواندن حدیث کسا برای سلامتی امام زمان برنامه ریزی اجرایی برای اربعین شروع گردیده و حدود۲۰روز است که به صورت شبانه روزی  دفتر موکب واقع در خیابان خواجه نظام الملک فعال بوده است از مردم برای کمک به اقلام مورد نیاز این موکب دعوت کرد و گفت با عضویت در سایت موکب حضرت زهرا به نشانی www.mhzahra.com به تهیه اقلام مورد نیاز که به صورت دفترچه ای بیان شده است کمک کنید.

موسوی همچنین اضافه کرد:۲۵ تا۳۰تن پیش بینی برنج مورد نیاز است که تا کنون ۳تن آن رسیده واقلام فریزری و مصرفی مانند گوشت، سبزیجات، رب گوجه، سیب زمینی و پیاز حدود۳۰تن توسط نذورات مردمی آماده گردیده ولی همچنان نیازمنداقلام سرمایه ای و اقلام مورد نیاز در آشپز خانه و حمامات و سرویس های بهداشتی هستیم که مردم خیر اصفهان می توانند با پرداخت های آنلاین به این موکب کمک کنند.

شایان ذکر است؛ موکب حضرت زهرا (س) اصفهان از سال۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون تا ۳روز بعد از اربعین در شارع شهداکنار هتل قمر و شارع بغدادپشت حرم حضرت اباالفضل خدمتگزار زائران اربعین از هر دیار و کشوری خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه