English

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد

امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۳۴۷زائر کربلا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۳۴۷زائر کربلا خبر داد.

امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۳۴۷زائر کربلا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین گفت: تیم‌های اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تاکنون به ۳۴۷زائر کربلای معلی امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: این تیم‌های امدادی 28مهر برای پوشش امداد- سلامت زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، به استان کرمانشاه اعزام شده بودند.

راستین با بیان این که آمبولانس‌ها و کارکنان فوریت‌های پزشکی هر روز از 8 صبح تا 20شب برای ارائه خدمات به زائران در محل‌های مشخص شده، مستقر هستند، افزود: از 347زائر دریافت کننده خدمات، 17نفر پس از دریافت خدمات اورژانس، به بیمارستان منتقل و 330 نفر به صورت سرپایی در محل، درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این که تیم‌های اعزامی استان اصفهان شامل 15نفر تکنسین و هفت خودروی آمبولانس هستند افزود: این تیم‌ها 29مهر برای استقرار در کنگاور، بیستون، کمربندی غرب کرمانشاه در مسیر پلیس راه عین الکش، پمپ بنزین نوری، دو آمبولانس در کمربندی شرق کرمانشاه و یک واحد در صحنه مستقر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه