English

سرپرست اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تاکید کرد

نقش‌آفرینی جدی کارگران دارای مهارت در افزایش بهره‌وری صنایع

سرپرست اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان شرقی بر نقش‌آفرینی جدی کارگران دارای مهارت در افزایش بهره‌وری صنایع تاکید کرد.

نقش‌آفرینی جدی کارگران دارای مهارت در افزایش بهره‌وری صنایع

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی مشایخی در بازدید از یک شرکت تولیدی با اشاره به گستره‌ی آموزش‌های مهارتی و وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با تجهیزات و امکانات مناسب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز در این کارگاه های آموزشی، اظهار داشت: در مجموعه‌ی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره سه تبریز که متولی آموزش‌های نوین مهارتی است، بیش از ۸۰ درصد مراجعه کنندگان فارغ التحصیلان دانشگاهی و یا دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به استقرار برخی مراکز رشد واحدهای فناورانه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، تعامل و همکاری و ایجاد فضای اشتراکی باز آموزشی را در روند اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و سمت و سو گرفتن این آموزش‌ها از سنتی به آموزش‌های نو را حرکتی سازنده برشمرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ، ارتباط این اداره کل را با جامعه صنعت و کارگاه‌های تولیدی بسیار خوب ارزیابی کرد و ایجاد مراکز جوار و بین کارگاهی و نیز ارائه آموزش‌های دوگانه را از طرح‌های موفق در مهارت افزایی شاغلین در صنعت دانست.

گفتنی است در این دیدار دو طرف بر تعامل همه جانبه و تدوین استانداردهای آموزشی به خصوص مهندسی برق مجموعه پارلار تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه