English

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر دستگرد:

آموزش های فنی وحرفه ای باید مورد توجه همه اقشار مردم قرارگیرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهردستگرد گفت: آموزش های فنی وحرفه ای باید مورد توجه همه اقشار مردم قرارگیرد.

 آموزش های فنی وحرفه ای باید مورد توجه همه اقشار مردم قرارگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام قربانی با قدردانی از فعالیت های انجام شده درمرکزفنی و حرفه ای برخوار اظهار داشت: آشنایی مردم شهر دستگرد با آموزش های فنی و حرفه ای و توانایی های این مرکز بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه همه ی اقشار مردم قرار گیرد.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار نیز دراین دیدار ضمن ارائه عملکرد مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار به فعالیت های انجام شده از جمله انعقاد تفاهم های آموزشی با اتحادیه های پوشاک ، طلا ، صنایع چوب و فلز و همچنین تفاهم نامه با بسیج شهرستان و گروه آموزشی انتخاب گفت: تمامی آموزش های مهارتی صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه در شهرستان می باشد.

علیرضا ملک پور درخصوص هفته ملی مهارت گفت: این رویداد فرصتی است ارزشمند برای تجمیع فرصت ها وجلب توجه جامعه فعال به ارزش مهارت با حداکثرسازی نقش گروه های مرجع، نخبه وجریان ساز دارای موقعیت تاثیر گذار که در اختیار جامعه آموزش های فنی وحرفه ای قرار می گیرد.

وی ضمن خواستار سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر دستگرد بر تعامل بیشتر روحانیون در خصوص اهمیت رشته های مهارتی در اشتغالزایی گردید و اظهار داشت : معرفی و شناساندن آموزش های مهارتی برای آحاد افراد جامعه بسیار مورد نیاز و در کارآفرینی و پایداری شغل های موجود تاثیر گذار است .

به گزارش موج؛ به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی وحرفه ای و در سومین روز از این هفته با عنوان مهارت، گفتمان ملی، اجماع وجریان سازی، علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار با حجه الاسلام والمسلمین قربانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر دستگرد دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه دستگرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه