English

علیرضا ملک پور خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزش کشت های گلخانه ای در روستای حبیب آباد

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار ازبرگزاری اولین دوره آموزشی کشت کار گلخانه ای در روستای حبیب آباد خبر داد.

 برگزاری اولین دوره آموزش کشت های گلخانه ای در روستای حبیب آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ملک پور اظهار داشت: در راستای اشتغالزایی و رونق کسب وکارو ارائه دوره های نوین آموزشی در روستاهای شهرستان، اولین دوره آموزش کشت کار گلخانه ای با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان ویژه بخش حبیب آباد جهت بیش از 17 نفر برگزار شد.

وی در خصوص مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کشت کار گلخانه بیان داشت: ایجاد اشتغال پایدار، کسب درآمد مناسب دربازارداخلی و یا بخش صادرات می تواند از مهمترین فاکتورها باشد.

این مقام مسئول مزیت های کشت های گلخانه ای نیز گفت: با توجه به کمبود شدید آب درکشور از جمله مزیت های کشت های گلخانه ای این است که ضمن صرفه جوئی فراوان درمصرف آب می توانیم تولید محصول بسیار بالاتری در واحد سطح نسبت به زمین زراعی داشته باشیم.

علیرضا ملک پور ادامه داد: نوع محصول انتخاب شده و همچنین فعالیت در بازار داخلی و خارجی میزان درآمد در این بخش بسیار متنوع می باشد، همچنین با رعایت نکات علمی و تجربی در کار، می توان درآمد بسیار بالایی کسب کرد که این خود مستلزم کسب مهارت لازم در این رشته است.

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار گفت: در این رشته پس از دریافت آموزش های لازم می توان با مشاوره در امور کشت های گلخانه ای و یا با اجاره گلخانه و یا مشارکت در امر تولید، به درآمد مناسب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه