English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

رسانه‌ها مدیریت کننده‌ افکار عمومی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: دشمنان نظام از گذشته تاکنون هزینه‌های بسیاری برای ناامید کردن جوانان کشور کرده‌اند و با شیوه‌های مختلف در تلاشند افکار عمومی را به سمت خود جلب نمایند.

رسانه‌ها مدیریت کننده‌ افکار عمومی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله نور کریمی‌تبار شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با بیان این‌که دشمن در تلاش است موفقیت‌های نظام نادیده گرفته شود افزود: رسانه‌ها مدیریت کننده‌ افکارعمومی هستند و باید تلاش نمایند واقعیت‌ها برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب سعی دارند جامعه را نسبت‌به دستاوردهای انقلاب مأیوس کنند و رسانه‌ها باید نسل جدید و جوانان را در مسیر صحیح روشنگری انقلابی قرار دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در میدان دشمن بازی نکنند و این قطعاً انتظاری است که شهداء از ما و اصحاب رسانه ها دارند، یادآور شد: تلاش های خوبی در استان از سوی اصحاب رسانه صورت گرفته که قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به اینکه خبرهایی که در رسانه های استان منتشر می‌شود نباید در راستای ایجاد چهره محروم از استان باشد خاطرنشان کرد: باید اخبار در راستای ایجاد امید و نشاط و همچنین معرفی ظرفیت ها و پتانسیل‌های استان باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه