English

مهدی مقدسی:

کشف و ضبط ۱۳۲دستگاه استخراج رمزارز در منطقه طرقبه شاندیز

مسئول نمایندگی سازمان صمت در طرقبه شاندیز بیان کرد: این اکتشاف دومین محموله سنگین ماینر‌ها کشف شده در ماه‌های اخیر در شهرستان طرقبه – شاندیز است.

کشف و ضبط  ۱۳۲دستگاه استخراج رمزارز در منطقه طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی مقدسی مسئول نمایندگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در طرقبه شاندیز در خبری اطلاع داد: در گشت مشترک بازرسان نمایندگی صمت به همراه تعزیرات حکومتی و اداره اطلاعات ۱۳۲دستگاه استخراج رمزارز ( ماینر ) مظنون به قاچاق با ارزش بیش از ۱۳میلیارد ریال در این شهرستان کشف، جمع آوری و به سازمان وصول درآمد‌های دولت تحویل شد.

مقدسی در ادامه این خبر اضافه کرد: در بررسی نخست مشخص شد دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال بدون پروانه بهره برداری بوده از این رو ۱۳۲دستگاه استخراج رمز ارز کشف شده ضبط و به سازمان اموال تملیکی انتقال یافت و پرونده تنظیم شده برای آن نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز همچنین متذکر شد: دومین محموله سنگین ماینر‌ها کشف شده در ماه‌های اخیر در شهرستان طرقبه – شاندیز است.

مقدسی در خاتمه  با اشاره به کشف ماینر در گذشته خاطرنشان کرد: در محموله قبلی ۵۱۰ دستگاه استخراج رمزارز به ارزش ۱۴۸میلیارد برابر ارزش گذاری گمرک کشف شد که در مرحله صدور رای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه