English

زهرا نژادبهرام در گفتگو با موج :

مسئول متخلف در مورد استفاده از دستگاه های ماینر استخراج ارز برکنار شد/ این ماجرا چند ماه قبل و در سازمان پایانه های شهردای رخ داده است

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تایید خبر کشف ماینرهای ارز بیت کوین در یکی از زیر مجموعه های شهرداری تهران گفت: این موارد با توجه به گستردگی عملکرد شهرداری نباید باعث شود تا شیوه های نظارتی و مدیریتی شهرداری زیر سوال برود.

مسئول متخلف در مورد استفاده از دستگاه های ماینر استخراج ارز برکنار شد/ این ماجرا چند ماه قبل و در سازمان پایانه های شهردای رخ داده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، به نظر می رسد گستردگی فعالیت شهرداری آنهم بدون نظارت کافی، همچنان باعث بروز چالش های جدیدی برای این نهاد می شود. چالش هایی که تنها برخی از آنها رسانه ای شده و مسئولان شهری را وادار به پاسخگویی و واکنش می کنند. کشف دستگاه های ماینر استخراج ارز بیت کوین یکی از همین موارد است که این روزها به یکی از چالش های انتقادبرانگیز شهرداری بدل شده است. زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در این خصوص گفت: گویا این مساله از طریق یکی از هموطنان و از طریق پیام های مردمی مطرح شده بود. من هم این موضوع را شنیدم و با توجه به اهمیت مساله از حراست شهرداری پیگیر ماجرا شدم.

وی افزود: در پیگیری هایی که داشتم متوجه شدم که گویا متاسفانه اصل ماجرا درست بوده و در بخش پایانه های شهرداری، تعدادی ماینر برای استخراج ارز به صورت غیرقانونی استفاده می شده که اتفاقا حراست نیز موضوع را متوجه شده و جلوی آن را نیز گرفته است.

نژاد بهرام با تاکید براینکه فقط یک مورد از این نوع تخلف مشاهده شده است گفت: بررسی های بعدی نشان داد که فقط همین یک مورد تخلف در مورد استفاده از ماینر ها وجود داشته که پرونده مسببین آن تحویل مراجع قضایی شده و مسؤل بخش مربوطه نیز برکنار شد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید براینکه این ماجرا چند ماه پیش رخ داده است در پاسخ به این سوال که چرا نظارت کافی و سختگیرانه ای در شهرداری برای بروز تخلفاتی اینچنینی وجود ندارد؟ گفت: نظارت وجود دارد اما شهرداری به قدری گسترده است که با وجود تمامی نظارت ها، بروز تخلفات در آن غیرممکن نیست. 

نژاده بهرام ادامه داد: ما در شهرداری فقط هزار کیلومتر کابل نوری و به خاطر الکترونیکی شدن فرآیندهای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته و عظیمی داریم که برق بسیار زیادی هم مصرف می کنند و در کمتر سازمانی می توانید مشابه آنها را ببینید.

وی گفت: از سویی شهرداری خانواده بسیار عظیمی است که فقط حدود ۶۰ هزار نیرو دارد. همین ها نیز می تواند عده ای را وسوسه کند که احتمالا بخواهند از چنین ظرفیت عظیمی سوء استفاده کنند که البته با ابراز های در دسترس تا حد امکان جلوی آنها گرفته می شود. اما به هر حال در برخی از موارد نیز شاهد بروز چنین تخلفاتی هستیم که نمونه اش همین نصب و استفاده غیرقانونی از دستگاه های ماینر بود.

نژاد بهرام تصریح کرد : این موارد با توجه به گستردگی عملکرد شهرداری نباید باعث شود تا شیوه های نظارتی و مدیریتی شهرداری زیر سوال برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه